dinsdag 6 april 2010

Tijdverspilling

Oh, de dag begon nog zo goed! Ik werd wakker met een 'het gaat wel oké' humeur en het werd bijna zo goed dat ik zonder erg veel acteerwerk een lachje op kon zetten. Waarom stortte alles dan in zodra de avond zijn entree maakte? Ik heb absoluut geen energie meer en voel mij weer even beroerd als gisteren en de dagen er voor. Bah. Bah, bah, bah, bah, bah.

Alles lijkt nuttelozer te worden met de seconde. Waarom zou ik nog een boek lezen? Waarom  nog een tekening maken? Waarom nog het sudoku boekje tevoorschijn pakken en waarom überhaupt nog iets doen? Waarom zou ik nog gaan slapen? Waarom zou ik wakker blijven? Wat doe ik in hemelsnaam achter de computer en wat moet ik nou op het internet? Heeft het nog nut om mijn arm op te tillen? Zou het nog wat uitmaken of ik de hele dag voor mij uit staar, of actief dingen ga doen? Waarschijnlijk niet. Het heeft ook allemaal geen nut meer. Dit heeft geen nut meer. Deze blog heeft geen nut meer. Wat een tijdverspilling is het leven toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten