vrijdag 2 april 2010

Still ill

Pha. Als ik gister al dacht dat ik mij rot en ziek voelde, dan moet ik al helemaal mijn mond houden over vandaag. Alles is 10x erger geworden en lopen/staan/bewegen wil ook ook nog maar nauwelijks. Mijn hersenen werken dus niet vandaag en nadenken, dat probeer ik niet eens meer. Mijn hoofd doet pijn, mijn keel doet pijn, mijn neus doet pijn, mijn zij doet pijn (huh?), mijn oor doet pijn, mijn benen zijn njet kauwgom, ik ben misselijk, ik val om de twee seconden in slaap terwijl ik vannacht al meer dan genoeg heb geslapen, mijn been slaapt terwijl ik er nog maar een halve minuut op zit, ik zie wazig het grootste gedeelte van de dag, dingen vasthouden wil niet meer want mijn hand laat dingen veel te snel los, ik heb het koud, ik heb het warm, ik heb koorts. Ja, alles gaat top hier, hoor. Ik geniet van elk minuutje van de dag.

Crisis, hé. Eindelijk ben ik vrij. Eindelijk kan ik eens uitrusten en ben ik verlost van school. Wat gebeurt er? Ik ben de hele dag doodziek en kan helemaal niets meer dan 1,5 keukenrol, 1 wc rol en een hoop zakdoekjes weg snotteren.
Bah, bah, bah, bah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten