zaterdag 10 april 2010

Stom

Ik had nooit die mail moeten versturen.
Alles wordt niet weer beter, zoals ik even had gedacht.
Het wordt alleen nog maar 20 keer moeilijker, pijnlijker en verschrikkelijker.
Stom om zo naïef te zijn.
Ik had na moeten denken.
Mijn optimisme heeft het weer verpest, hoor.
Ik had mijn bek moeten houden tegen de psychologe.
Ik had mijn bek moeten houden tegen iedereen op msn.
Ik had die stomme mail niet moeten versturen.
Ik had niet moeten twijfelen toen ik het potje medicijnen in mijn handen had.

Ik heb het verpest. Stom. Stom. Stom.
Inderdaad. Maak je borst maar nat en bereid je voor op pijn, pijn, pijn, teleurstellingen en nog meer pijn.
Verdomme.

1 opmerking:

  1. Nee, niet stom... Ja, het zal nu even pijnlijk, moeilijk en verschrikkelijk zijn. Maar je zult zien dat alles uiteindelijk toch wel goed komt. Je zult zien dat sommige mensen wél te vertrouwens zijn en geven om jou gevoelens en ook zien dat je eigenlijk nee bedoelt als je ja zegt. Ik ben blij dat je in ieder geval nog iets vertelt en dat je hebt getwijfelt doen je met dat potje medicijnen in je handen stond.

    En ik heb het al heel vaak gezegd... Jij bent niet zomaar iemand. Jij bent lief en aardig ookal ontken je dat vaak. Jij bent niet egoïstisch, anders had je al die dingen al gedaan. jij bent iemand met een hart, iets wat veel mensen niet eens meer hebben en daar zou je trots op moeten zijn.

    *knuf*

    BeantwoordenVerwijderen