donderdag 1 april 2010

Sold!

Auw, auw, auwauwauwauwauw.

Alles doet pijn, de hele dag al.
Lichamelijk, omdat ik ziek ben. Geestelijk omdat... omdat het gewoon niet anders is.
Ik voelde mij nog goed vanmiddag. Natuurlijk, de dag had zijn minpunten en sommige dingen deden ergens ver weg in een hoekje gedrukt nog wel pijn, maar ik kon het negeren. Dat ik zo verdomd verkouden ben heeft echter roet in het eten gegooid. Mijn energiebron raakte op naarmate de dag verstreek. Aan het einde van de dag stond ik werkelijk waar te trillen op mijn benen en had ik het de hele tijd ijskoud, terwijl het warm was in de kamer en ik over mijn shirt en vest nog een winterjas aan had. Keelpijn had ik de hele middag al en alles was begonnen met een 'normale' loopneus. Waar mijn humeur vanmiddag nog van opkrikte, lijkt nu niet meer van belang.  
Wat voor nut heeft het nog? Jemig, wat kun jij je tijd goed verspillen, zeg. Je had de dag moeten gebruiken om na te denken. Heb je al een manier gevonden om te ontsnappen? Weet je al hoe je er een einde aan kunt maken? Nee, dat dacht ik al.

Ik wil niet meer. Haal me hier weg, ik smeek je. Het doet pijn, zo veel en zo lang. Ik wil niet meer, ik wil niet meer, ik wil niet meer.
Dood hoef ik niet. Ik wil alleen dat het ophoud. Alsjeblieft, haal me hier vandaan.

Verdomme, hoe durven ze mij dit aan te doen. Hoe durfden ze mij tot leven te wekken? Hoe durfden ze mijn geest te creeren? Iemand anders had in mijn plaats geboren moeten worden. Iemand die het aan kan. Iemand die het wil. Verdomme, hoe durfden ze mij dit leven in handen te geven?
Ik weet niet wie of wat daarboven is, maar ik mag het niet. Ik haat het en ik wens dat ik het nooit zou hoeven zien. Het moet uit mijn buurt blijven, mij met rust laten. Dat, of het moet alles hier laten eindigen. Niemand heeft het recht mij zulke pijn te laten ervaren. Ik wil dit niet. Ik heb het ook nooit gewild.
Ik wil het kwijt. Neem het, geef het nooit weer terug. Verlos me van deze hel, ik vraag het je als een gunst.


Life for sale. In fucked up condition and falling apart. 
Sold for any price.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten