zaterdag 13 maart 2010

Welkom

Welkom, welkom op mijn blog. Het is al de zoveelste die ik heb gehad, maar nog steeds de eerste op deze site. Steeds weer heb ik van blog naar blog moeten stappen omdat mensen er achter kwam dat het mijn blog is, mensen die ik persoonlijk ken. Anoniem blijven zit er dan niet meer in, natuurlijk. Dus daarom begin ik hier opnieuw... alweer. Het word wel even wennen, alweer een andere en ingewikkeldere site, maar ik red het wel. Het enige wat ik nodig heb is een plek om mijn gedachten even kwijt te kunnen en dingen waar ik dagelijks mee zit uit mijn hoofd te krijgen.

Mijn naam vertel ik niet (nogal logisch i.v.m. het hele anoniem blijven gebeuren). Het enige dat ik wil en kan zeggen is dit:
Ik ben 16 jaar, ergens levend in nederland. Ik doe havo en zit op het moment in de 4e klas. De vrees om te blijven zitten word met de dag groter terwijl ik ondertussen het leren op geef, uren spijbel en denk, 'Waar doe ik het nog voor?'
Ik ben depressief en kamp de laatste tijd met een hoop zelfmoord gevoelens en gedachten. Ik wacht op het moment dat ik op straat niet goed genoeg uitkijk en onder de wielen van een toevallig voorbijkomende auto terecht kom of de moed vind om zelf te springen.
Nee, rustig maar, dat is nog niet alles. Ik heb het deel waarin ik vertel dat ik nauwelijks eet en wanhopig aan het afvallen ben nog niet verteld. Nou, bij deze dan. Ik zeg nu alvast: je hoeft niet te zeggen dat ik het niet moet doen o.i.d. want ik doe het toch. Dus verspil geen energie, mijn besluit staat vast en het is mijn keuze.

Wat op deze blog komt te staan, is simpel: stukken tekst waar ik mijn hart in uitstort en zo nu en dan gedichtjes of een verhaal dat mijn gevoelens symboliseerd tussendoor.

Enjoy or something.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten