maandag 3 mei 2010

Getting started again

Schraap jezelf weer bij elkaar en ga verder met het werk dat je al zo lang naast je hebt laten liggen.

Misschien wel. Ik wil het wel weer graag.

Doe het dan. Je weet dat je het kunt. Maar dan moet je er wel nu meteen weer aan beginnen.

Ik moet wel weer helemaal opnieuw beginnen. Oh, wat zonde! Wat stom, stom, stom, stom. 

Des te meer reden. 

Gelijk heb je. Goed, ik begin wel weer. En dit keer zet ik door. Deze keer doe ik het goed.



Ik ga er weer mee beginnen. Echt zin heb ik niet, maar het zal toch echt moeten gebeuren. En stiekem wil ik het ook. Stiekem wil ik het ook gewoon echt weer. Dus ik ga er weer mee beginnen. En deze keer ga ik er mee door. Deze keer houd ik niet halverwege ineens op. Deze keer ga ik door tot het eind.
Waarmee ik weer ga beginnen? Ochja, dat moet natuurlijk ook verteld worden. Afvallen. Ik ga weer afvallen. Niet gewoon even op dieet bedoel ik daarmee. Niet gewoon een paar weekjes niet meer snoepen. Nee, de komende weken, tot de zomervakantie, ga ik leven op een appel per dag. Het is mij eerder gelukt en dus moet het nog eens lukken. Op die manier weeg ik 55 kilo wanneer de zomervakantie weer aanbreekt. Een mooi eindpunt, toch? Nee, spreek me maar niet tegen. Probeer mij er maar niet van te weerhouden, ik verander toch niet van gedachten. En eigenlijk moet ik bekennen... dat ik mij er toch wel weer op verheug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten